2012/01/25

Somebody that I used to know

Godmorgon! :) allt vääl? jag mår fint, endast är väl att jag är så himla trött...

Igår så hade jag ju tvättid, så jag tvättade för första gången i tvättstugan! haha, men brukar ju ta hem tvätten på helgerna annars. men glömde bort det i helgen så. Bokade en ny tid till nästa vecka oxå, ifall vi inte tar hem tvätten nu heller. Vet inte ens om vi ska hem i helgen. Det är ju skotergrejs på lördagen. Sen har jag julia å therese pratat om en filmkväll osv, så vi få se. :)

Jag somnade typ en kvart igår eftermiddag, när jag vakna sprang jag ner till tvättstugan och när jag kom tillbaka hem så stod min älskling i hallen och överraskade mig med massa pussar, var inte riktigt beredd på att han skulle ha hunnit hem. Då blev jag glaaaaad. min fina älskling


Sen så lagade vi mat/beställde en pizza å delade på.. Vi körde lite taktik så om han diskade (var alldeles för mycket disk..) Så gick jag å hämta pizzan. Bra deal tyckte jag. haha. 

Sen så la vi oss i sängen å gosa till teven och helt plötsligt så vakna vi halv nio. Vilket betyder att vi somnade och sov i en och halv timme. Inte så värst bra med tanke på att man vill somna nångång sen oxå. Haha... 
Men, vi klev upp, åt en kiwi, bytte om och sen gick vi ner till gymmet och körde hårt i 40 min. Vi kom dit så sent så vi fick inte vara där längre, (till 22) men de va jobbigt ivilket fall som helst så! 

Sen så gick vi tillbaka, duschade, fikade lite och sen la vi oss och sov. 
Var inte roligt alls och kliva upp imorse. Men va gör man inte för lite skola... 
Älskling är ju ledig, så hatar o behöva kliva upp ur de varma täcket :////// 
Men ska nog gå hem och äta med honom på lunchen, bara för att ja kan och vill. Även fast det är så jävla kallt. Haha. 


Ne nu har jag skrivit alldeles för mycket onödigt. Har iallafall media nu, så ska ju göra en kort snutt radio. IDÉTORKA 

Poss bjuder på en härlig låt, den är mysig. Jag tänker på sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar