2012/01/12

there is something wrong now



linne - vila jeansskjorta - carlings (en av julklapparna från min loverboy) svartajeans - hm
denna klädsel fick pryda min kropp idag, väldigt bekvämt för en dålig dag som denna.


Idag är en sug dag har jag kommit underfund om. Jag har otroligt mycket läxor att göra, 4 uppgifter som har med median å göra, varav två är uppgifter som måste in senast imorn om jag ska få något betyg på dom uppg. En idrottsuppgift som måste in senast imorn. Jävla skit skola.

Jag har haft konstant ont i magen hela veckan, min laktosintolerant har kommit tillbaka (hade de då jag var mindre) vilket gör att jag inte kan äta de jag vill, absolut inte mina nya ppiller som jag fick förra veckan, för dom innehåller laktos. Så har fått ny tid nu så jag får byta, för fjärde jävla gången. Men det är inte så att jag bara kan skita i å ta dom heller. Så ja, mitt problem känns gigantiskt, även om ni kanske inte förstår.
Men jag blir på så otroligt dåligt humör då jag har ont i magen. Sen är det inte så att jag vill säga till folk att jag har ont i magen bara sådär endå, för då är de första folk tror. ÅH NEJ VINTERKRÄKSJUKAN!! men så vet jag i vilket fall att det absolut inte är.

Sen att skolan trycker på hela tiden gör fan inte saken bättre. Allt är bara b ö g.
om de inte vore för min underbara pojkvän skulle jag fan gräva ner mig under jorden för en stund just nu.
Jag älsklar dig Oscar.

1 kommentar: