2012/01/10

touched for the very first time

Godkväll lovers, som ni kanske märker så tänker jag försöka bli lite mera aktiv nu. För trots allt så vet jag rätt så säkert att johanna, sofie och min mamma vill veta vad jag gör på dagarna då jag inte pratar med dom. hihi
kanske de är någon annan som råkar bry sig oxå!

Iallafall så var de riktigt skönt å komma hem till en varm och gosig pojkvän då jag kom hem från skolan med fingrar stela som is efter ett telefonsamtal med mamsen hela vägen från skolan, att jag endast hade svarta nylånstrumpisar på mina ben i -10 så va dom lagomt kall dom oxå. Då var de som sagt skönt med en halvsjuk och varm pojke som kunde värma mig!

Gjorde inte speciellt mycket iallafall då, sov i en kvart, vägrade sova längre än så, de va endast den lilla powernapen som behövdes för att orka vara pigg och vaken kvällen ut ju. Vi kikade på tv osv.
När jag vaknade igen så var jag vrål hungrig, hade fan inte ätit på 6 timmar. haha riktigt stort hål i min mage då ju. Så vi kollade runt i köket och skriv en riktigt lång nota över vad som behövdes, vilket var en hel del.
Så vi drog på hemköp i kylan (längtar som fan till älsklings skola ska ta tummen ur röven så han får körkortet!) och handlade massa mat för massa pengar.. hata sånt. menmen, nu är skafferien, frysen och kylen påfyllt för ett tag.

Så när vi kom tillbaka tog jag tag i disken och gjorde mig lite kvällsfika, med tanke på att jag åt min middag klockan halv 8 istället. Har kikat på lite trailers och hittade filmen Warrior på tanka fetast, den värka rätt så bra. Lite drama samtidigt som min loverboy blir nöjd då de va action och boxning med. Alldeles perfekt för två olika filmtyckare som oss! höhö



men nu ska jag gosa med älskling en sväng, skulle behöva städa lite, men tar de efter filmen för den är redan klar. Och jag behöver ju inte upp förrän halv 11 imorn, vilket är skönt! Så kan ju dona hela natten. haha ne men typ.


saknar dom här underbaringarna!

aja, byee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar