2012/01/26

Godmorgon.

Alldeles nyss kom rektorn in i klassrummet, kom på att Lena inte var här idag. Men antagligen kommer det inte vara så svårt idag alltså. Ser ut som att vi ska se någon film.

Igår när jag slutade skolan gick jag och handlade lite mat, när ja kom hem gjorde vi middag.
Baconinlindade kycklingfiléer (frysen<3), klyftpotatis, wook och majs. MUMMA
Sen så gjorde vi mest ingenting. Vi laddade ner filmen Final destination 5.

exakt så där långt hann ja skriva innan rektorn bad oss stänga ner datorn och ta av hörlurarna. GULP!

ne men, lektionen med han var faktiskt riktigt intressesant, handlade om arbetslivet osv...
sen blev det lunch och nu är jag här. har snart mesamko. sen slutar jag! :) skönt.

Men iallafall så va filmen inte så bra, sen så gick vi och träna, i 45 min, har svinig träningsvärk i magen, men de känns bra! Vi drog hem, duscha, fika, kollade på en AS BRA film som älskling hade sett förut. Och inte jag.
The butterfly effect.




sen somnade vi ganska sent.
vaknade av att sotaren ringde på dörren imorse, hann inte kliva upp å klä på mig och öppna dörren innan han hade hunnit gått. MAN BA KATCHING andra gången vi missar honom.
aja.

nu ska jag jobba.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar