2012/01/19

tråkigt test rå

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - två
Vad tycker du om kärlek? - lovely
När kramade du någon sist? - imorse
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - imorse
Ångrar du det? - never
Är du singel? - nejnejnej
När fick du senast en komplimang? - typ igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - hm........

Har du någonsin:

Varit medvetslös: - njae jo kanske
Hånglat med nån riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers: - haha nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nejnej
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort något du verkligen ångrar: - ja
Varit nykter på någon nyårsafton: - ja
Åkt ambulans: - ne
Gjort nåt olagligt: - ja kanske eh ja vet inte
Blivit polisanmäld: - nepp
Fått din mamma att gråta: - jag vet inte, kanske
Skämts över dina föräldrar: - haha ja
Skämts över dig själv: - jorå
Sagt jag älskar dig och menat det: men ja, vits å säga de annars
Tagit droger: - nej
Vilka kläder sover du i: - typ inga
Vad hatar du verkligen: - ja vet inte, typ stress å oro
Varit kär: - är kär
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - jaa i sexan
Är du ensam nu: - ne med therese å julia
Vill du gifta dig: - nja
Vill du ha barn: - ja!

Senaste personen som:
Sov i din säng: - jag och oscar sover i VÅRAN säng
Såg dig gråta:- jag
Fick dig att gråta: - stress och oro
Du gick på bio med: - älskling
Skällde på dig: - oscar haha
Kramade dig: - älskling

De senaste 48 timmarna har jag:
Gråtit: - nix
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja!
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - hihi ja
Saknat någon: - ja

Kärleken;
Kyssa dig på munnen? - min prins oscar får kyssa mig på munnen
Kyssa dig på kinden? - samma
Gillar du någon? - jaaaa
Vad heter personen du gillar? - John Oscar Gisslén

Annat;
Hur mår du just nu? - lagomt, är lite hungrig och trött men annars äre bra
Har du piercat dig? - ja ögonbrynet, saknar den
I så fall, vart? - ja

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - haha ojoj vene, längesen ja hade pengar på mobilen
Vem ringde dig senast? - Gustav igår
Vem sms:a till dig senast? - Julia
Vem sms:a du till senast? -Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar