2012/01/10

It's been a while

Hej de få människor som fortfarande kikar in här på min lilla blogg.

Har helt enkelt inte orkat skrivit nu på lovet. + att min dator har varit helt paj så den har nästan inte funkat och eftersom jag bloggar för blogger.com så behövs google chrome eller firefox och de har inte funnits på de datorerna jag suttit vid. Så på lovet har jag mest bara uppdaterat mig via facebook.

Är iallafall tillbaka till skolan och Sundsvall nu. Vilket jag tycker är skönt, känner mig så avslappnad i lägenheten, trivs verkligen. Sen är det mycket roligare att ha nå "eget" där de bara är jag och Oscar.
Fast på kylskåpsfronten är de rätt så tomt nuförtiden. Med tanke på att det har varit lov och vi tömde kylskåpet innan lovet. Så i söndags då vi fick åka bil in med André och Elin fick vi skjuts på Ica, men köpte de nödvändigaste just då för klockan var typ kvart i 10 och de stängde ju 10.. Så få se om vi kommer iväg på affären idag. Jag slutar vid 3 efter mentorstiden. Men nu har jag mediaproduktion, fast har inte hunnit gjort så mycket för jag har rensat min andra dator och fört över viktiga skoljobb till en hårddisk så jag kunde lämna in min dator till rektorn. Så nu har jag en lite äldre modell på den som jag hade förut. Men det är ingen fara. Har ju skoljobben kvar så. :)

Efter skolan idag så må jag fan ta tag i livet å packa upp min väska med kläder, en stoor väska som jag fyllde när jag drog till sthlm å på lovet. Behövde ju så mycket då, inte alls samma som när man åker hem på helgen för å sen åka tillbaka till Sundsvall!

Aja, nu ska jag försöka mig på nå plugg... Fast ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra för jag glömde ritplattan i hammarn.. Men har lite andra uppg. i mesamko som jag inte hunnit lämnat in (pga av mig förra ej fungerande dator)

Men jag bjuder på en bra låt som jag av nån anledning bara tänker på världensfinaste kompis Sofie då jag hör??



Hot Chelle Rae - Tonight Tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar