2012/01/14

saturday

Godmorgon kära medmänniskor.

Idag är jag trött. super trött, vet inte varför. Somnade inte sent och vaknade inte tidigt. Men kan va så att det bara är en dusch som behövs för att jag ska bli normal igen.

Vaknade vid tio, men orkade inte kliva upp så vi låg kvar å kramades i sängen innan vi klev upp och gjorde lite frukost.

Somnade med sminket på inatt, orkade verkligen inte ta bort det. Det var jobbigt imorse, sved å grejer i ögonen.

Få se vad som hittas på idag, det ser ut och vara fint väder iallafall så kanske kan göra något ute. Kanske köra lite ved för å vara snäll osv. Men nu ska jag iallafall fixa mig lite, känner mig som ett snuuuuusk.
Have a great day peeeeeps!

POSS


PS. SOFIE HENRIKSSON VARFÖR KAN INTE DU BARA VARA I HAMMARN, VARFÖR HAR DU FLYTTAT TILL STAN DÅ MAN VILL HA DIG I HAMMARN SOM MEST. D.S

1 kommentar: