2012/01/18

see me fallin'

Heeej.

Precis kommit hem från stan där jag, therese å julia tog en runda. Blev litegranna! :)

Eftermiddagen idag var väldigt seg men av nån anledning så ha hela klassen varit så annorlunda idag så de va roligt iallafall! :) Matten började jag äntligen förstå vad jag höll på med och på svenskan så har jag hunnit gjort halva uppgiften som ska in ikväll, så ska plugga lite efter maten tänkte jag.

Älskling kommer snart hem från birsta, så då blir det lite kockning och sen städ å sen plöggg!


stickad marinblå tröja  65:-
köpte även tre par trosor, men hade pengar kvar på presentkort satt. :)

något såhär ha ja sett ut idag
               
med en fin julklapp påhandleden oxå
Nu ska ja kika lite bloggar. Bloggar kanske mera senare! CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar