2012/01/12

no one can control me, this is what I made of

Godmorgon alla trötta.

Sitter på engelskan nu och göra något om " English as a Global Language" ganska tråkigt, men vad är kul i skolan, typ..

Somnade alles för sent igår, så är super trött idag. Men försov mig iallafall inte, så jag hann äta frukost! tyckte lite synd om oscar dock, som trodde han började halv nio, så därför väckte jag honom, men sen frågade han nån klasskompis och dom började inte förrän tolv, och då hade ju jag redan börja stökat och donat å tänt alla lampor, så är osäker på om han kunde somna om där runt sju.. haha, men förhoppningsvis då

Idag slutar jag 13.25, så då ska jag bannemej STÄDA, dona och diska. Undrar när oscar slutar idag... säkert jätte sent :( menmen, iofs är de lättare att få städmotivation om man är ensam. Fast roligare å städa om man får hjälp? ..

hm, nu pratar mark igen satt ska väl lyssna.
HAVE A GREAT DAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar