2012/01/12

you don't have to save me

Nu så har jag hunnit gjort klart en uppgift iallafall, skulle precis börja på min andra men då visa de sig att den här jävla lånedatorn inte har den versionen av de programmet, så det fungerar ju inte i vilket fall.
Får prata med min lärare imorn så få vi se va han kan göra åt saken..

Jag och Oscar har även hunnit råstäda, skura, städa toan, dammsugit alla hörn och allt va de är. Även fast de är tråkigt så känns de skönt nu när vi är klara.. Vet inte riktigt va vi ska hitta på nu, jag måste hjälpa Oscar med hans läxor, det går mycket snabbare då, så vi få se. Är väldigt trött ikväll, skulle behöva duscha oxå, få se om jag gör det ikväll eller imorn bitti. Måste fika lite oxå. Även fast jag va så jävla mätt förut så behövs de inte lång tid för att hinna bli hungrig igen...

Jaja. Godnatt på er alla.
















PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar