2012/01/30

GODMOOOORNING

Sitter nu och är tillbaka på skolan, väldigt tråkigt enligt mig. Meen, de går väl inte att bara att ligga hemma och mysa under täcket med bra filmer hela dagarna, även fast jag föredrar det!

Igår så gick jag och älskling och tränade vid 20.15 å kom tillbaka till 21.00 eftersom att ja skulle se på tvn då. :) Har haft ont i huvudet sen i lördagskväll och det vill bara inte försvinna, spelar ingen roll om jag har glasögonen på mig, tar ipren och alvedon? kanske är dålig luft i lägenheten eller något. Fast det gör ju ont nu med. Skithuvud.

Vi laddade ner Erik och Mackan snygga och smärta säsong två, så vi nördade de innan vi somnade.
Klev och upp o duschade imorse och stressade lite och kom iväg till skolan.
Har KoSam nu och gör mest ingenting.
Har svenska sen, ska fortsätta skriva på helvetetsnovell..
Sen lunch och sen idrott. Jobbigt.
Känns skönt att jag iallafall slutar ganska tidigt.
Nu ska jag jobba!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar