2012/01/26

I am titanium

Godkväll dear lovers! 
Är hemma i kära Hammarstrand nu för lång helg. Känns verkligen behövligt ska jag säga er.
Ska fixa lite plugg men annars var det helt OK för my teachers.

Vi tog bussen, sen så har vi bara hunnit ätit middag och jag har kikat bloggar, kollat på nya Elsas värld avsnittet, och nu är jag här. Ska plocka fram min ritplatta och göra en uppgift ang. tredje världen. Känns lite roligt faktiskt. Iallafall just nu.
Ikväll blir det nog bara en seg kväll, kanske laddar ner någon film och myser.














Blir alldeles..... som en dagdrömmare när jag kollar på massa bilder sen i somras.
Finns det något underbarare?
Man ser pigg och glad ut över endast lite färg på kinderna.
Man får gå i shorts och bruna ben.
Sola.
Umgås.
Pussas.

Jag längtar sjukt mycket tills det iallafall börjar bli vår. Bara det blir man ju lycklig.
Åh. Blir galen.

Kom kom kom kom kom kom sommar!

1 kommentar: