2012/01/14

hold on tight, be the strong one

HEEEEEEEEEEEEY! 


inte mycket ha hänt sen sist jag skrev, men vad kan hända här borta i lilla mysiga ragunda.. ?
Jag gick iallfall ut med Gustav och vi körde ved så ja ha träningsvärk i handlederna typ. Och små ont i ryggen, men va gör man, man är ju biff.

















strange bild på mig och oscars bror gustav, haha! 

Sen så sprang jag in å gjorde en snabbdusch å fixade mig innan vi for på hammarn och handlade mat och nått grejs till Oscar. Sen for till hans farmor med nå grejer och sen bar de heeem igen. Vi lagade tacos och åt. Jag tror jag åt för ungefär tre pers. Så nu lär ja ju va mätt tills imorn bitti ungefär. Haha!

Ikväll ska vi ju kanske åka skridskor, jag vill iallfall göra de. Oscar verkar tycka de låter som en bra ide, sen vad våra kompisar tycker är en annan femma. haha


glittrig tröja - vila/only jeans - lager 157


































Nu ska jag leta upp min pojkvän, antar han sitter i sin andra kärlek, bilen.

PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar