2012/01/27

nu ligger dina kläder ute på gatan

Godmorgon!
Älskling sitter bredvid och poppar Norlie & KKV och jag lyssnar snällt också på.
Dom ska på momento (momentum,mumento.... inte helt säker haha) som är en krog i Sundsvall.
Alltså Norlie & KKV ska dit, älskling är bra sugen på att åka dit. Men vet inte om det blir eller inte.
Med Oscar å hans kompisar blir allt så impulsivt, haha. Fast det är ganska roligt det med ju! :)

Igår kväll så gjorde vi fika, kollade på den animerade filmen Bortspolad, men gick ganska snabbt och la oss. Somnade super fort och sov till 11 idag! Typ 12 timmars sömn inatt. Sa ju att jag behövde en paus i skolan! Man hinner ju inte vila upp sig på helgen eftersom man alltid är ute och gör något på fre och lör. Men nu när jag vaknde imorse kunde man tro att det var lördag, sjukt skön känsla då man vet att det bara är fredag!!

Idag vet jag inte va som händer. Ska göra klart propaganda uppgiften, kanske träna lite. Hade ju paus igår så. Sen vet jag inte.
Vill göra något riktigtriktigt roligt i helgen. Men vad kan vara så roligt? BRA JÄVLA FRÅGA!

Aja. Känner att ja vill duscha. Men det är ju inte sån stor mening om ja ska träna.
Kanske tränar först. jaja, vi få se.

Ha en fin dag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar