2012/01/31

no one can control me, this is what I'm made of

Godmorgon!
Sitter och äter mjölk och flingor i tystnaden. Idag började Oscar tidigare än mig så jag har varit ensam ett tag nu. Har hunnit gjort mig klar å allt iallafall. Behöver gå om 25 min.. Ska ha matte, känns riktigt jobbigt, håller på med något som jag inte riktigt förstår mig på och vi har prov i det imorn.. Så i guess att det bara är å vässa pennan.

Gick och tränade igår iallafall. De är så skönt å göra de.
Sen så hem å kolla på tv tills vi somnade. Skön kväll.
Meeen idag kommer nog inte få vara lika avslappnande.
Slutar kl 3, har då tvättid till 7, sen måste ja rå plugga typ. (Typ) lite iallafall..?
Sen klämma in träning oxå. Jappjapp.

Nä nu väntar tänderna och min lilla dataväska som ska packas.


har sån himla lust och klippa av armarna på t-shirten,inte så mycket men lite iaf, dom är så himla långa.. men inte idag, då kommer jag bara ångra mig, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar