2012/01/23

kom närmre

Hej! Sitter äntligen i sängen å leker med min mobilkamera, redigeringsprogram osv. jag suger på photoshop (får man de då man går media? ahah) så jag kör bara med picasa fastän de finns ps på datan.. dålig jag är!


har inte hunnit gjort något alls fastän jag varit hemma i typ en å en halv timme. bara diska å satt mig i sängen med datorn. har setat på samma ställe sen dess. pratat med mamma i telefon ha jag gjort. men inte mycket mer. ätit en macka för att stilla hungern tills det är middagsdax!
älskling är i Birsta och går i skola så han kommer ju ganska sent hem då. lite tråkigt. :( men ska göra mat osv tills han kommer så snart äre dags å kliva ur sängen, men märkte precis att de kan bli problem, simpsons började precis..... hoppas de är ett avsnitt jag sett så de blir tråkigt å sitta här.
Jag tyckte simpsons va as tråkigt förut, men sen så blev ja tillsammans med Oscar å han kollar typ hela tiden då de är på tvn, så på den vägen har det blivit att jag oxå sakta men säkert börjat sett det. Fuck att jag inte har sett avsnittet bara!! menmen..

nu ska jag resa på mig..
julia å therese idag på lunchaa




have a great afternoon!
=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar