2012/01/19


GODMORGON!
har hål nu på samhällskunskapen men sitter å försöker jobba iallfall.
har muntligredovisning imorn om WTO, vilket känns ganska långt borta just nu.. men vi måste ju så.

Igår kväll så gjorde jag klart svenska uppgiften i sängen med en såklart pratglad älskling alldeles intill mig. Riktigt mysigt endå. :) Och jag blev ju klar så!
Sen så kollade vi på film, paranormal activity 3. Den va läskig, hatar å se skräckfilm.... Men endå var den helt okej, konstigt slut osv. men tycker att alla filmer är så.

Somnade kanske ett halv två och vaknade kvart i åtta...... stressad tjej ha inte hunnit ätit frukost. Men de är lite konstigt är ju att jag endå hinner sminka mig och fixa håret, OCH hinna till skolan, samt klä på mig, packa väskan, borsta tänderna. Ganska bra gjort ändå ju!

Slutar typ halv två idag, skönt. Men älskling drar till skolan vid den tiden så jag blir nog forever alone ett tag :(
Meeeen då kan ja ju alltid plugga osv. Måste sätta upp ett pluggschema så jag verkligen G Ö R det.

bästis i wish you lived next door to me

1 kommentar: