2012/01/12

cleaning out my closet

När jag kom hem från skolan idag så var de ju som sagt stökigt här hemma, men speciellt var de nog i garderoben. Har varit så trött på eftermiddagarna och igår då ja väl var ledig så va vi ju i birsta hela halva dagen (köpte mig äntligen en plånbok, hade ju tappat mitt kort i helgen, HADE ALDRIG GJORT OM JAG HAFT EN PLÅNBOK) så sen då vi kom hem kände varken jag eller oscar för att städa liksom..

Men jag tog iaf tag i garderoben, vilket gör att man genast upptäcker kläder som man glömt och sånt är ju alltid kul i den trista vardagen.



en liten del av min nystädade garderob. Oscar har självklart sina kläder där inne, men de är en står bokhylla till höger där hans mesta kläder är. höhö älskar å ha *walk in closet* haha de låter så töntigt men aja.
Sen den där spegeln (helbildsspegeln) som ja brukar ta kort i, sitter på dörren, så man kan som stänga in sig och prova va man ska använda eftersom de är spegel i rummet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar