2012/01/23

så mycket jag älskar dig

Godmorgon!
Sitter på svenska lektionen nu och skriver en början på en novell.. Lite segt att vi inte fick välja själv hur inledningen skulle vara. Med tanke på att jag hade kommit på en bra story själv, innan.
Så jag tog denna början:

Om man aldrig gör någonting oväntat, händer det aldrig något oväntat. Linda lämnade sitt namn till receptionisten på kliniken, en surmulen flicka med mörk hy och blont hår och nästan inga ögonbryn, som slog in Lindas namn i datorn och sedan frågade receptionisten om Linda hade besökt kliniken tidigare. Linda skakade på huvudet. 

Frågan är väl fortsättningen. Men min hjärna jobbar för fullt så!

Igår kväll såg jag och min älskling en film som hette War Horse, den va väldigt bra och fin. Fast jag somnade.. men ändå.

Har lunch nu och sen idrott.. Hoppas eftermiddagen går snabbt. Jag längtar efter sängen hemma.

Have a good day!
POSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar