2012/01/17

Har du fluuuxat idag?

Imorse så sprang älskling omkring å sjöng reklamlåten har du fluuuxat idag? Så har den på hjärnan.
Igår så hände det inte mycket, sov i tre timmar, åt mat och kollade på tv osv. Ohändelserik dag alltså.
Orkade inte skriva nå här då.

Imorse så vaknade jag pigg, faktiskt, sov tre timmar igår och somnade igen vid tolv så blev mycke sova nu. Kanske ha tagit igen de nätter då jag sovit lite.

Var hos ungdomsmottagningen å skulle byta piller, men behövdes tydligen inte, måste fortsätta å kolla lite längre om dom inte funkar mera så blire väl nå annat då istället.
Jag och Therese gick å åt på donken för ja hann inte med lunchen annars. Va gott, men fick så ont i magen nu å sen...

Nu ska skriva ett filmmanus på högst tio sidor, då är min första tanke, hur kan man skriva en kortfilms manus om de ska vara tio sidor känns den inte kort.. Men jag märker de sen kanske då jag börjar. Måste bara komma på en riktig story... Hm.

De va värsta utförsäljningen på carlings, hann inte gå in på lunchen men måste fan gå in efter skolan.
Vi slutar om en timme, har ingen mentor så de blir ju att vi slutar iallafall lite tidigare.

Jag och Oscar ville egentligen gå på bio igår men då va Hamilton, den vi ville se och den va fullbokad. Så få se om vi kanske ska reservera nå biljetter till ikväll? .. Men måste skriva klart min svenska uppgift innan jag får göra något roligt idag! Haha åh nolifer jag känner mig. Dessutom kommer jag säkert inte göra uppgiften idag och sen kommer jag lämna in den imorn 23.58 ....
haha ååh..

nu ska jag jobba. Lite updated blev ni ju nu iallfall!
PÖSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar