2012/01/22

Mys

Hej! har varit ganska off här i helgen, men har så mycket annat mysigt å göra istället.

I fredags fick jag äntligen träffa bästis, hur kul som helst. Vi flängde runt på byn ett tag å sen åkte vi till jon senare å hängde där. :)

I lördags bliv dr filmmys med sofie och oscar, vi såg colombiana som jag å sofie tyckte va asbra, fast oscar tyckte den va seg... vi poppa popcorn osv! kvalitéts häng <3

imorse så klev vi upp tidigt å åkte till sundsvall så slapp vi åka buss! awesooomee.
Blev massa tid i birsta å har ganska nyss landat i lägenheten. Är sjukt trött å less bara allmänt trött på å vara trött. Har träningsvärk sen.i fredags natt då jag oscar å gustav åkte skridskor i en å en halvtimme. Fast de va kul!

älskling letar någon film å ladda ner, ikväll kör vi på komedi! Ska sätta på mig myskläder och sen gosa ner mig i sängen med ett glaskallt vatten, blev assugen på vatten... haha.

Aja, hörs när vi hörs! pöss

Bjuder på en gullig bild på min fina då vi va på toys'r us å leta present till hans lilla kusin!


1 kommentar:

  1. HAHAHA! ALLTSÅ jag älskar din blogg fanny! Du är så kul, mest gillar jag bilderna! de roliga på töntoscar slår ju de mesta! Ta hand om er! Puss Linnéa

    SvaraRadera