2012/01/11

birsta!

Godmorgon!
Låg och snoozade länge imorse, ville verkligen inte kliva upp och lämna min älskling i sängen.
Men efter några sms med therese visade de sig att jag är ledig idag!!!!! Lycklig tjej då eller vad!

Vi kunde ju inte ha media imorse för att dom skulle byta fönster i klassrummet å de fanns ingenstans där vi kunde vara, så då slapp vi den. Sen så hade jag svenska nu klockan 12, men eftersom våran matte lärare är sjuk idag så hade jag endast svenska idag, och med våran snälla svenska lärare så fick vi göra svenska uppg  hemma istället. Kändes otroligt skönt, speciellt när de är så fint väder här idag. -5 grader och sol!

Nu på morgonen har vi hunnit med massa gos, en dusch och god frukost. Älskar då man öppnar kylskåpet och de faktiskt finns valmöjligheter till vad man vill ha. höhö

Men nu ska iallafall jag blåsa håret och byta om till lite bättre kläder, för sen ska vi till birsta! Skönt.
Jag måste köpa en plånbok, sen vet jag inte. Har lite presentkort kvar, så kanske hittar något mera skoj :)
Aja, hoppas ni har en fin dag, för de ska jag med en heldag med min snygga pojkvän å god mat på IKEA.

undrar va ja ska ha på mig idag..... även fast garderoben har fyllts upp med nya kläder, känns garderoben ändå så... tråkig? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar