2012/05/23

Come on

Älskling sussar. Jag har sussat klart för längesen. Han går inte att väcka!! Vill ju ha nån å prata, är tråkigt å bara vara tyst. Haha

Älskling kom hem efter jag hade städat och diskat och precis stekt pyttipanna till oss, sköönt.
Vi gick ut och satte oss i solen, satt en timme. Jag är värsta randen för överdelen. Haha, trodde först att jag hade bränt mig, men hade legat och kliat när jag sov så då var jag alldeles röd, vart lite orolig, hatar å bränna mig. Må ha med mig högsta solskyddsfaktorn när vi åker till utlandet :)

Vet inte vad jag ska göra för att jag ska väcka Oscar utan att han ska bli sur.. Klia han på ryggen kanske, he på fetaste volymen på en låt, hoppa på han... vaaaadvadvadvad??

Jaja, ointressant! Bye

 Ser ni randen? :)) och ändå har de där bandet hålle på flyttat på sig, så den ha inte vare på samma ställe hela tiden. Så lite solbränd ha jag allt blivit! Fick ju tillochmed av Oscar tröjan, han må ju börja vänja sig, han kommer klaga så hiiiimla mycket när vi åker utomlands. När vi satte oss på balkongen tog han tid med mobilen hur länge han skulle sitta, när han suttit i 48 minuter så utbrister han: Men Fanny, nu behöver vi ju inte åka utomlands, nu har vi testat på det här i en timme och de suger ju å bara sitta still!

Haha.. Inte riktigt så illa tyckte han nog inte att det var, men ändå. Han är söt.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar