2012/05/30

Skit

Julia hade varit och pratat med våran mattelärare, hon hade sagt att nästan alla i klassen skulle få nå extra uppgifter i matte för att typ ingen hade klarat nationella. BÖG
Nellie berätta att i hennes boyfriends klass, var de endast två som hade klarat det.

DÅ KÄNNER JU JAG SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR VA ARG JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.
känner ingen motivation just nu asså, ska göra 4 matte uppgifter som ska lämnas in idag. Kan inte göra något nu på svenskan för läraren kan inte matte så hon kan inte hjälpa mig.
På matten lääär jag ju få uppgifter eftersom varför skulle just jag klara nationella.
Jag tyckte ju att det gick bra...... Skitliv


Vill bara gå hem, vill att Oscar ska vara hemma så jag kan få krama han, å att han kan krama mig.
Saknar min prins så mycket. Skulle aldrig klara mig utan honom. Han är mitt a l l t

Min prins, min sol, mitt allt, min Oscar. 
Åh vad jag älskar dig
Förlåt att jag kan vara en suris ibland, 
men du gör mina dagar underbara
 


kom på att jag har tvättid klockan 15 också. Fan va tråkigt. Men behöver tvätta sängkläderna och lite kläder så det är ju lika bra..

Vill bara att matten ska börja så jag kan få hjälp med uppgifterna och få reda på hur NP gick.
Puss BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar