2012/05/31

It doesn't matter if you love him

Hello everybody!
MÅSTE BARA FÅ SKRYTA OCH JAG SKA FÅ BETYG D I MATTE, i am so happy!!
Visste inte vart jag skulle ta vägen när jag fick reda på det.
Jag tycker verkligen att det har gått sämst för mig på matten, det har gått röv och jag har liksom vare beredd på att få en F. Men tydligen så hade de gått så himla bra för mig på nationella *stolt* så därför höjdes mitt betyg pga det. Sen så har jag kämpat så mycket nu på dom sista proven som jag haft, alla komplettering alltså. Vilket har gett resultaaaaaaaaaaaaaat! Love my life. Kommer aldrig mera behöva ha matte igen (om jag inte vill asså) och jag gick ut med betyg D. Är så nöjd med mig själv. Min lärare var också nöjd, hihiihih.

Sitter på skolan fastän jag redan har slutat för över en timme sen. Men har inte orkat cykla hem. Men ska, snart. Väntar på att Julias buss ska gå. Så ska jag också dra hem. Ska nog på stan sen igen och klacka om mina skor, vill ju ha med dom på Kreta!
Älskling kommer hem vid halv fem sen, då ska jag tvinga med honom på stan, han måste ju köpa badbyxor! Lite svårt å va på Kreta utan sånna. Haha

Jaja, ointressant inlägg. Fast det är typ alla mina inlägg.. Men ändå.
 The body shop bjöd på dricka och godis idag, hihi. Jag tog en dricka, fast har inte öppnat den än..
HM pryder min kropp idag med.

Puss bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar