2012/05/21

this is no place for me

Oscar kom hem tidigare än väntat, vilket va typ hur skönt som helst.
Han hade köpt med sig falukorv så då åt vi de och stuvade mackisar, mums!

Men jag hade ju inte hunnit diskat eller städat eller nått.
Hatar när han måste komma hem till ett stökigt hem :(
Vi gick bara och la oss i sängen och kikade på resor och kramades. Men han somnade och jag har typ tejpat fast mina ögon så jag inte får somna. Vill inte, vill somna tidigt ikväll. Har ju nationellt prov imorgon så då vill jag inte sitta och gäspa.. Sen på eftermiddagen kommer pappa in också, vi ska fixa mitt pass. Känns så himla braaa, det är liksom första steget på att vi ska åka.
längtar som en gud, kan inte tänka på annat haha

Jag tror iallafall att jag ska kliva upp ur sängen och gå och diska och lyssna på radion, kanske får lite energi då. Hehe.
Bokade tvättid förut, typiskt!! så fanns de ju inte någon förrän på torsdag eftermiddag. Men jag får överleva. Eller ja de är klart jag överlever. Men älskar att ha nytvättade kläder och veta att ALLT som finns i garderoben är mitt och rent och fräscht och jag kan ha på mig vad jag vill. Älskar kläder.
Önskar att mina skor inte var trasiga. Då skulle jag nog använt dom imorn.
Måste hitta en skomakare här i Svall som kan fixa dom. Hoppas det inte är så dyrt bara, har inte råd med det nu.

Jaja, nu ska jag smyga upp ur sängen å försöka att inte väcka min älskling, som sover så sött här bredvid. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar