2012/05/02

En effektiv dag!

Godkväll, sitter i soffan och är nöjd med mig själv idag.
Direkt när jag kom hem från skolan så skulle jag ner å boka om min tvättid, hade bokat en på fredag eftermiddag när jag är i Hammarn, hur hade de gått liksom..
Höll tummarna när jag gick ner att de skulle finnas någon, och då fanns de en idag 15-19. Perfekt!

Har tvättan sängkläder, handdukar och lite jeans. Mina nya svarta sitter bäst dom första dagarna och sen blir dom mera pösig så dom måste tvättas ju. Älskling kom hem strax efter mig och vi lagade mat, kött som jag stekte förra veckan som har legat i frysen, bea och klyftpotatis. mums va gott det var. Men börjar kurra i magen igen så må fixa oss någon kvällsfika.

Annars har jag diskat, städat lite och pluggat idag!
Imorn har jag engelska nationella, writing test och sen på torsdag har jag prov i privat och-samhällsekonomi. Men är inte så nervös inför det, tycker faktiskt att det är ganska lätt så fort man får in det i hjärnan.
Tvätten är iallafall i garderoben och känner att duschen väntar på mig. Sen vill skulle jag vilja se en bra film också.. Och gott fika. De svåra är nog go fikat, för finns inte så mycket här hemma nu. Men något smarrigt kan jag nog leta fram!

Men, tänkte ta kort på de jag handlat i helgen osv förut men glömde bort det. Så ni får bilder imorgon helt enkelt. Förhoppningsvis är min dag imorgon lite produktiv som dagens.

Natti natti kära vänner och ovänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar