2012/05/10

this is how we do it

Godkväll! :)

Har blivit lite pill med datorn idag, iallafall sen jag kom hem. Det enda jag har kollat på är massor av resor. Min älskling är jätte nära på att kanske gå med på att vi ska åka utomlands, typ snart. När jag har tillräckligt med pengar vill säga. Men nu när jag jobbar går det iallafall relativt snabbt att samla ihop ca 4 tusen som dom billigaste jag har hittat, och då är det all inclusive. Skulle varit så himla mysigt om bara han och jag hade åkt <3 även om han inte älskar värme och bad så gör ju JAAAAAG de och han gillar ju mig så då blir de ju så :D
Haha ne, men just nu spekulerar jag väl mest. Men det är ju inte omöjligt!

Annars då? Ja ingenting. Vi har dammsugat, lagat mat och diskat idag. Nu ligger vi i soffan och gäser efter maten, fick bli wook och baconlindad chicken!
Förövrigt är Gustav påväg in till oss och ska sova här, han ska till en kotknackare imorn och ikväll ska vi se på bio :) Känns lite sådär å lägga pengar på de.. Men jag vill ju inte sitta hemma och ha tråkigt när Oscar och Gustav är på bio, haha..

Imorn lämnar jag Sundsvall och min kära pojkvän och åker till mamma för att jobba. Känns lite halv segt när det "bara" är två filmer, men de är fortfarande pengar och hälsa på mamma. Förhoppningsvis så kommer mina skor också imorn. Fan va less jag blir annars :( Ville helst ha dom typ förra veckan.


Ja nu har jag ingenting att skriva. Har inte tagit nån bild på hur jag sett ut idag heller och har hunnit bytt om till mjukisshorts. Har även sköljt håret, det var ju så jävla kaos förut. stod rakt upp. Nu är de lite bättre, fast tovigt.

Åh gud vad jag har babblat nu, gud vad tråkigt de borde va å läsa. Men de är så kul å skriva bara!
Jaja, hejdå. Ha en fin kväll, själv ska jag nog ta å fixa mig lite snart, kan ju inte se ut som jag gör nu hela kvällen. Har funderingar på att platta håret, gör inte de så ofta. Men de är mycket finare.
MEN NU BABBLAR JAG IGEN.
vi hörs när jag har något vettigt att säga istället..

inte sen idag, men jag tycker inte det ser ut som jag?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar