2012/05/13

Twinkle twinkle little star

Har hunnit duschat och ätit frukost. Gjorde havregrynsgröt faktiskt, var ganska gott.
Har ju dragit på mig en magkatarr senaste veckan, så ska tydligen äta kokt och snäll mat nu.
Havregrynsgröt kändes som snäll mat. :)

Har pratat med Oscar osv, sen inte gjort något mera.
Väntar på att mamma ska sluta så vi kan kolla på filmen New Years Eve. Oscar ville ju som inte se den med mig, haha. Men de är säkerligen en mera tjejfilm, så hoppas den är braaaaa.



Okej mitt öga ser typ, lömskt ut..
Men iallafall, ser ni hur mycket av min vanliga hårfärg som har växt fram som en fin landningsbana?
Inte så fint med utväxt. Men de är inte så extremt som de ser ut på bilderna, plus att resten av håret är inte så svart som det ser ut heller. Har inte sett min vanliga färg på hur länge som helst. Antar att den ser ut som nå liknande ovan! Tycker mitt ansikte ser så tomt ut när jag osminkad, har ju typ inga ögonbryn, haha! Har blive så van och måla dom mörkbruna.

Har funderingar på att slänga in lite ljusa slingor i mitt hår, men fortfarande ha dipdye, om ni fattar. Skulle vilja göra min dipdye skarpare och längre + lite ljusa slingor här och där. Ingen aning vad jag ska göra åt det faktiskt. Men de lutar mot slingorna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar