2012/05/09

I am no superman

Älskar ju att göra såna här test med olika frågor osv. Men har gjort så många, läste på bästa Sofies blogg å hon hade gjort ett om peder/henne och peder, och de kan ju vara lite roligare än å bara läsa om mig!

Du är tillsammans med? - Oscar Gisslén
Hur gammal är han/hon? - 18
När fyller han/hon? - 29 november
Vart bor han/hon? - I ragunda är ju hans riktiga hem, men annars bor han och jag tillsammans i Sundsvall i en etta! Har han/hon piercat sig någon gång? - Nej :)Har han/hon druckit någon gång? - Japp
Han han/hon rökt? - Japp
Vad har han/hon för färg på rummet? - Gult i ragunda och här är de vitt och brunt.
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon - Han gillar inte att vara utomlands, men han har sagt till mig att om han skulle vinna pengar så skulle han bjuda med mig utomlands bara för att han kunde! Annars skulle han köpa mera bilar och mer grejer till hans egna bilar!
Har han/hon någon fobi? - Nja asså.. Ingen speciell.
Är han/hon beroende av något då? - Nej inte om han inte vill
Är han/hon envis? - Jodu
Vad gör han/hon på helgerna? - Är med mig, kör bil, är med jon å alla eller är i garaget
Beskriv honom/henne med två ord? - mitt allt (härmar sofie ja)
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Absolut
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För han va så snäll och hur lätt som helst att prata med och han förstod allting.
Föll du för honom/henne direkt? - Ja, vi hade känt varann ca 1 månad när vi blev tillsammans och då hade vi ju hålle på den månaden också, så de gick i rasande takt men allt kändes ju så himla bra.
Du älskar honom/henne? - Så mycke som man kan älska någon
Du har slagit honom/henne? - Ja haha, men inte varit fullt seriös
Du har roligt med honom/henne? - Ja, igår hade vi as kul å ja kunde typ inte sluta skratta. Som typ varje dag. Inte för att jag garvar ihjäl mig varje dag haha men ni fattar
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Ja men vi gör ju deee :)
Du vet någonting om honom/henne? - Ja alltså kan han typ utantill
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Japp
Säg ett ord du känner för honom/henne? - lyckaåmassakärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Att han hatar att vara ifrån mig, att han älskar mig, att jag är fin å massa. Han är jämt så himla snäll med mig
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Jag älskar hans leende när han skrattar och hans nacke och rygg. Dööööööööör
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Asså fjärilar har man ju inte i magen. Men det finns inget bättre att se han vid skrivbordet när jag kommer hem från skolan och mötas av ett leende. Då ler hela jag <3

Om er:
Hur träffades ni första gången? - Markus skrev till mig och frågade om han och Oscar fick komma hem till mig, jag Ida och Linn var där och jag var ensam hemma och då kom dom och va med oss!
Bor ni långt ifrån varandra? - Nej jätte nära faktiskt :) Inom samma kvadratmeter haha
När blev ni tillsammans? - 8 juni 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - Två år om en månad ju!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Vi lärde känna varann precis innan typ
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Jag får sällan bestämma :/// Men oftast blir de nån bra action/thriller eller komedi.
Har ni sovit över hos varandra? - Jajamen!
Har ni bråkat någongång? - Jaa
Vem håller fjärrkontrollen? - Just nu, jag.
Vad har ni gemensamt? - Ja asså. Vi har ju samma vänner nu förtiden och är med varann jämt så egentligen har vi ju allt gemensamt.
Har ni samma åsikter om saker? - Ja, ibland när vi pratar så är allt så jävla lika, det är coolt.
Planerar ni framtiden ihop? - Ja. Men de är bättre å ta dagen som den kommer. Men det är klart att de kommer nån mening som "Ja, men när jag har gått ut skolan då tycker jag att vi ska flytta dit, skaffa lägenhet osv." Ni fatta
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Två veckor, när jag är och jobbar på sommaren hos mamma blir det två veckor :(
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Jaa klart, kommer ihåg första gången, ååh va mysigt de va
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Ja asså jag har bestämt att jag ska va tillsammans med han hela mitt liv :) Haha. Nej men så länge som möjligt, finns inga tankar alls om att vara utan min loverboy! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar