2012/05/28

Proud of myself

Har skrivit klart två stycken uppgifter idag. En KoSam uppgift och en Idrottsuppgift. Känns himla bra! Det enda jag har att tänka på som har med skolan att göra nu är typ matte. Plus en liten media uppgift, men den gills inte, hehe. Nej, men är väldigt glad på mig idag, det är bara måndag och jag ha fyra dagar på mig att klara matten. Jag vet att jag kan göra det, jag är bara lite seg i hjärnan :))

Dagen har varit ganska ohändelserik. La mig i sängen 13.54 och skulle sova i ca 20 minuter, hade ställt larm och grejer så jag skulle vakna efter en liten powernap. Jag vaknar av att det plingar på dörren, antar att det är Oscar, och såklart var den min prins som kom hem. Han ba; Hur länge har du sovit då? Klockan är ju 16 nu? Min första tanke var typ helveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gick å la mig i sängen och suckade och hatade mitt liv. Tills han säger; Näe jag skämta bara, den är inte ens 14.30 än. Fatta lyckan då, jag h a t a r att sova på dagarna, även om det är himla skönt, så kommer jag aldrig i säng. Så jag sov ca en kvart på eftermiddagen, vi värmde varsin matlåda, jag satt vid datorn, Oscar somnade en stund och vi har mest vilat. Jag har packat upp väskorna sen i helgen men inte mycket mera.
Tror jag ska gå diska nu och sen ta lite fika för att därefter borsta tänderna och såååva. Känns bra, älskar mig själv när jag har varit duktig!

me so happy right now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar