2012/05/16

Ett fel närmare rätt

Hej, blivit tom här idag.
Men var lite stressad imorse och ha haft engelska nationella hela förmiddagen. Gick helt okej, hörförståelsen var as svårt tyckte jag, haha. Men de va bara å bita ihop.

Känns otroligt skönt att få åka hem i eftermiddag. Längtaaar. Imorn kommer Linnéa hem också!
Känns som att jag går på sommarlov, inte för att det riktigt är så, men ett minilov ska jag allt ha!
Men min älskling å alla fina vänner. Bögsofie ska ju inte hem..................... leeeeeee ju.
Ska komplettera en liten uppgift nu, men de verka som att det är lätt. Har svenska, där jag ska komplettera. Egentligen behöver jag inte komplettera den, utan jag gör det för att jag ska ha möjlighet att få ett bättre betyg. Är bara kompletterings timmar på svenska i fortsättningen, så måste ju ha någon att göra ändå, värt ett bättre betyg borde de ju vara!



plus att det är fin väder idag! :) ännu bättre.

puss, hoppas alla ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar