2012/05/29

det spelar ingen roll, drick den

Hej, har gjort mycket nu. Sminkat mig, ätit frukost, letat kläder, hittat kläder och pluggat matte i ca en halvtimme. Behöver inte gå till skolan förrän om en timme. Ska nog ta cykeln, skulle ta den igår också egentligen, jag gick till cykeln och skulle försöka låsa upp den, men dum som jag är så hittade jag inte vart nyckelhålet var, bara själv låset?? plus att jag var lite stressad så kollade inte så noga. Så istället tog jag väskan under armen och gick till skolan, haha.

Ligger i sängen nu och lyssnar på massa bra musik, tänker på kreta och vad jag ska göra tills jag börjar skolan.. :)






bilden längst ner var ju lätt snyggast ;) näe men vill visa min ögonskugga jö, börjar bli mer och mer haj på det där med applicera ögonskugga! Plus att det är roligt å hålla på sminka sig. Lite onödigt egentligen när jag bara ska på skolan, men det är ju roligt å känna sig lite finare ibland!

jeans - cubus
tshirt - HM
halsband - HM
skor - HM 


Japp. Japp. Japp. Det är jag idag de där. Japp. Japp. Japp
Åh. vad ska jag göra i en timme?? 

Men iallafall, ha en bra dag alla fina människor!
Puussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar