2012/05/25

kvälls promenad yesterday med bröderna Gisslén

 Igår kväll/eftermiddag kom Gustav in till oss, ganska oförberett, men de va ju roligt! Vi gick upp på norra berget i värmen, dum idé av oss, men de va ju kul och ett jävla pass för benen, hehe.



Två fina bilder på världens underbaraste människa, tack för att du finns i mitt liv <3 

 Skulle egentligen åkt till mamma idag och jobba. Men ska jobba nästa helg istället, då ska även älskling med och vi ska på släktträff i dalarna! Skojsigt. Måste till farmor i helgen och sen så måste jag hem och hämta lite grejer osv. Kommer ju inte till Hammarn förrän slutet av juni typ. 

För den 7e juni och jag och min prins till Kreta en vecka och bara myser i värmen! Nu är allt bokat och klart, känns så jävla kul och skönt! 

Ikväll ska jag träffa saknade sofie. Lovely. Och lite andra brudar kanske. :) 

Puss, ha en bra kväll! 

Btw, är finally klar med alla nationella :DD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar