2012/05/24

G O D M O R N I N G I S O L E N :)

Är på skolan, ska strax ha samhälle, sen blir det ut och chilla i soleeeen på lunchen, lovely. Det är så sjuukt fint väder ute, har små sandalerna på mig idag, dom är så fin!










Ja, så fin är jag idag! Dubbla briller å grejer ;)
Å en inbakad fläta. Det är skönt. Plus att Oscar tycker jag är fin då, hihi.
Jag har ögonskugga idag också. Men inge smink i ansiktet då. Bara solpuder, good girl.

Hoppas det är god lunch idag, sommar lunch typ. Sallad helst!
Jaja, har tvättid klockan 3 idag. Så jag ska tvätta gärnet. Har så mycket tvätt. 
Ska steka på ballen också, och plugga såklart. Idag ska jag plugga hårt. Jag ska lova mig själv faktsikt. Jag får ju mera livslust när det är fint väder. Önskar jag hade ett bort på balkongen. Då hade jag suttit ute. Fast då ser man typ inge på datan, men ändå.

Jaja, ha en bra dag! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar