2012/05/14

klämt i mig två bitar tårta, ops

Oscar lillebror fyllde ju år igår, så dom åt tårta. Vi fick med oss en stoor bit som lätt hade räckt till två stycken. Jag var hungrig när jag kom hem, efter jag hade diskat, städat och packat upp. Tänkte steka ägg å bacon. Men tårtan lockade mera. Känner att jag inte tog de nyttigaste av måltiderna.. Men den var ju jätte god iallafall!

Hoppas bara inte att Oscar blir lessen för jag åt upp hans bit ;)
Sitter och poppar hög musik, funderar över livet och sjunger. Har ju städat å donat redan så snart ska jag gå in i köket och göra en sallad till middagen. Tror jag ska steka köttet som vi fick av mamma. Även fast det inte är smart för mig å äta det med min magatarr, kände förut att jag åt fisk till lunch. Gör så oooont i magen. :(
Men är ju sugen på kött!


relativt gammal bild! funderar på att jag ska sätta på mina lösnaglar, har ju naglar för en gång till. men var så längesen nu jag hade de, så kanske bara skulle kännas dumt.
kan ju spara dom till någon speciellare tillfälle

poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar