2012/05/09

Godmorgon!

Har blivit så duktig på att försova mig och är så less på mig själv....
Men idag kan de ha berott på att jag drömde en mardröm och vaknade halv två inatt och kunde aldrig somna om. Därav hur trött jag var i morse. Men älskling skjutsade mig till skolan, gick snabbare så och jag slapp gå i regnet. Tack för de loverboy :)

Igår så kollade vi på You, me and Dupree som gick på nån kanal, la oss i sängen och jag fick världens skönaste massage av Oscar också, hur länge som helst dessutom! Men ikväll lär det ju låta på han som att det är min tur å sitta en timme å ge massage, haha. Får väl ta det då.

Nu ska vi jobba, uppgiften måste ju vara klar idag, tyvärr. Haha. Men vi ha ju inte så mycket kvar som tur är.


Jaja, ha en bra dag alla <3
(Bild sen förra helgen då jag var å jobba. Ska dit i helgen igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar