2012/05/15

you should be proud

Godkväll!
Har legat och sovit (fan fanny du måste verkligen sluta) en timme och ätit middag, så enkelt som två korvar med bröd och varit ute i birsta med min älskade loverboy och kikat lite.

Kom hem halv tre, fick sluta tidigare. Idag har det varit jättevarmt och skönt ute. Även om de blåste lite. Varit hos polisen och pratat lite, ska förhoppningsvis fixa pass på fredag. Men det skulle ta ca en vecka sa dom så de va ingen panik, men vill gärna vara på den säkra sidan!

Iallafall så har mina bögskor redan gått sönder. Sulan på klacken, har lossnat och jag har inte sett det underdagen. Så träklacken är väldigt sliten.. Måste klacka om dom så de blir ordentligt gjort. Skit grejer. Jag som måste spara alla mina pengar...........................

Jaja, annars har det varit en bra dag.
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar