2012/05/23

this is not a drive by

Idag är det sommar! Som det typ varit hela veckan, men ändå.
Är hemma från skolan idag, jag och min mensvärk...... no good.

Men jag trotsa magen och ryggen och har setat ut på balkongen i bikini å shorts. vill inte sitta å blotta sig så mycket mitt bland folket, hehe.
MEN jag har fått en rand :D haha, stackars min kropp har inte sett solljus eller värme sen förra sommaren. Fräknarna är framme även dom, haha. Har seta ute typ en timme. Men nu må ja ta å diska och ta en till tablett för röggen.

Ja, har ju inte varit så aktiv här på senaste. Önskar jag kunde skylla på att jag pluggar, men jag gör ju inte så mycket av det heller.. Fixade iallafall mitt pass igår och pappa och jag umgicks hela eftermiddagen. :) Kul dää.

Jaja, hejdå. Nu må ja gö nån nytta. Har huvudvärk nu. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar