2012/05/08

Finally!


Nu har jag och mamma beställt dessa awesome skor.
Hello nya längden på 173 cm! Haha, kommer bli typ en cm kortare än Oscar iallafall ;)
Nej men jag ville ha ett par ljusa medtanke på hur jag kommer gå klädd i sommar, känns som bättre på det sättet.

Hoppas verkligen dom hinner komma på innan fredag då, för beställde dom hem till mamma, är närmare dit från stockholm också, om jag fattade rätt skickar man efter därifrån..
Längtar som en guuuud, känns så jävla bra om dom är så skön som de sägs.


Dessa vart det, lite tråkigt att klacken inte är så mörk som den är på de andra färgerna som fanns.
Men om jag använder som här så mycket som jag vill så kan det kanske vara värt att köpa ett par svarta senare. Iallafall så gick dessa på 498 kronor, gratis frakt och 100 kronors rabatt vart det, beställde dom från Have2Have.


Annars då?
Har suttit och klippt och klistrad och gjort en utställning, i en skokartong, hehe. Känns som när vi hade bild i nian och de. Lite tråkigt att vi inte har det ämnet nuföritden. Fast vi håller ju mest på med sådant på mediainriktningen ju.
Slutar om typ 50 minuter, ska skriva ett dokument om hur vi tänkt med våran utställning, (min och julias) men har även hela förmiddagen på oss imorn så känner ingen stress.
Har iallafall lite rast förtillfället, mÃ¥ste ju ha det dÃ¥ lektionen är 2 ½ timme lÃ¥ng. Fast det är bra ändÃ¥, för man hinner med mycket dÃ¥.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar