2012/05/29

let's bring it back

Hej!

Har varit hemma väldigt länge nu, sen 13.00 ungefär, är så himla skönt med skola nu dom sista dagarna, vi gör liksom inte så mycket! Har inte gjort så himla mycket, kollat på youtube på massa fina videosar, diskat, duschat och lite sånt. Kom typ nyss ur duschen.
Är så himla trött men vill inte sova även om jag känner att jag verkligen behöver det! ...

Idag på matten så gjorde jag klart nästan allt som har med mig och matte och göra, känns så jävla jävla underbart. Har endast en muntlig komplettering med Gunilla på torsdag morgon. Sen är jag klaaaaaaar, är så himla glad över det. Ni förstår inte, matten har gått så sjukt dåligt för mig iår. Så jag blir överlycklig bara jag blir godkänd så jag slipper behöva tänka på det.

Just nu så sitter jag iallafall och gäspar, har på mig shortsdressen, bara för att det kändes skönt, det är inte speciellt varmt ute, fast termometern står på 27 grader i solen, men det blåser ju..
Sen väntar jag på att älskling ska sluta jobba, har tänkt göra oss någon middag innan han kommer hem. Frågan är ju bara vad jag är sugen på? .. Må gå in i köket och kolla.
Vi hörs sen!

Går inte å ladda upp bilden som ja ville få upp.
Men det var en bild på mig nyduschad med glasögat på så ni kan ju fantisera

pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar