2012/05/21

väntar, väntar och väntar...

på sommarlov och utlandet. kan inte tänka på annat.
har nu sista timmer bara testat en massa kläder, satt ihop outfits tills vi åker å massamassa.



stackars oscar får sitta och säga om det är fint/fult, även fast han inte bryr sig ett dugg haha. sen vågar han nog inte säga att det är fult ;) haha, fast de är ju just de han gör....... :)

pratade precis med Ingela, och hon hade ju också kollat på resor nu ikväll åt oss, än sålänge är de ett ställe på Kreta vi har siktat in oss på. Men de kan hinnas ändra mycket, tillochmed land :) jag är glad sålänge jag kommer till värmen och det finns god mat!

Menmen, nu måste jag slänga in mig i duschen (ha inte gjort de än hehe)! Men har iallafall diskat och städat. Bra Fanny, bra. Nu kan jag somna utan skuldkänslor över att jag inte gjort något på hela dagen. Haha!

Blir nog sista inlägget det här ikväll.
Men godnatt alla snällisar!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar