2012/05/30

This is how I feel

Fuck alla!!!
Har tvättid på helt fel dag och tid. Jag tappade ut nästan all spagetti på golvet precis innan jag skulle äta och jag var så jäävla hungrig, de som vart kvar i kastrullen blev jag inte mätt på. Jag måste skura golvet för det är klibbigt överallt och jag måste diska och sen måste jag gå ner i tvättstugan snart igen fast jag verkligen inte pallar!! jag spillde spagettivatten på mina jeans och fot, brände foten såklart. Mina jeans är mörka och jag har redan slängt in två mörka tvättar så de känns onödigt å behöva tvätta en till maskin för ett par byxors skull. Det är fult väder ute och jag vill bara åka på kreta med oscar så jag slipper fundera på spagettivatten, långbyxor, tvättid och allt annat som suger.

De enda bra med dagen var att jag klarade matte nationella. Tack gode gud

Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar