2012/05/21

Gick in på min mail...

och såklart så har jag inte fått något bögsommarjobb. Så nu måste jag skriva ut mitt jävla CV å gå ut på stan som en fjant. M å s t e h a e t t j o b b.

Men hade även fått ett annat mail, kommer ni ihåg när jag skrev om statist för en filminspelning? När man fick bli filmad och dom frågade en massa frågor osv. Dom hade också skrivit ett mail till mig idag (och tusen andra såklart). Den 5e juni så får jag åka till Njurundahallen och va statist om jag vill, för filmen Ömhet.

Men vet inte om jag vill.. Dom verkar så himla oseriösa. 
Det var tre tjejer i min ålder som fick åka iväg (ifrån sundsvall) till Luleå eller vart de va och testa spela in och provspela för huvudrollen, en av dessa tre var min Julia, och det var ca 3 månader sen. Dom sa då när alla var klara att vi hör av oss i veckan om ni får rollen eller INTE. Dom har inte hört av sig till någon av dessa tjejer om någonting... Så jag vet inte, men samtidigt skulle det ju vara lite roligt. Men konstigt att dom hör av sig om statister men inte till någon av dom som sökte huvudrollen? 
Stod även att man fick ta med en kompis, kanske ska tvinga med mig Oscar så få vi vara med på film, hehe! 
Näe, men de återstår och ser.. 

:) 
NU SKA JAG DISKA OCH INTE VA SÅ SUR ÖVER JOBB-BESKEDET........
bara lite
:(

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar