2012/05/11

Heeej

Klev upp å duscha osv imorse, gud vad trött jag var. Gud vad jag ville ligga kvar och mysa i sängen istället för att gå upp för skola. Men söt som han är klev han upp med mig, vi duschade och åt frukost tillsammans, mums. Vi tvingade även upp Gustav som låg kvar lite för länge, haha.

Slutar strax engelskan, egentligen slutar jag för dagen. Men ska ha omprov klockan 3. Så emellan de blir de pluggplugg och en sväng hem och hämta packning.
Har massor och göra och sen passa ett tåg som går 16.45 känns ju halvdrygt.
Men ikväll blir det jobb sent och sen direkt sängen. Få se vad som händer imorgon, är ju tyvärr inget jobb då. Men ska prata med brudarna.

Annars är jag lite less, hade ju hittat perfekta resan, men den va fullbokad idag. Så kollar runt mera helt enkelt. Skulle ha kollat med mamma samtidigt så vi få göra det i helgen. Är lättare med en vuxens hjälp. Men de ska fan ske. Min pojkvän är lite halvsvårflörtad men han har alltid annars sagt typ "onödigt å slösa pengar på de, vi kan väl gå ut å sola, blablabla" Men nuuu så säger han "kanske, vi kan inte bestämma oss ikv, men vi kan kolla mera. Jag vill egentligen inte, men vi kanske kan, blalbal" Så stora framsteg för mig, för de KAN hända. Jag vet hur man får han på sina goda sidor och "säga ja till allt"-sidor. :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar