2012/05/10

Don't feel like sittin' here

GODMORNING ALL MY LOVERS

Har engelska. Eller ja, engelskan suger. Vi gör aldrig något.
Inte idag heller. Har faktiskt inte lärt mig något sen ja börja ettan, typ iallafall.

Idag har jag en ful knut ihåret. Somnade med en knut, ska aldrig göra om det. Fyfan mitt hår var ett helvete. Det hjälpte absolut inte att jag hade TVÅ hårsnoddar och dom fastnade på varann och i mitt hår. Fan va ont de gjorde. Så jag gav upp och satte upp det igen, kommer inte ihåg om jag tog en eller två snoddar. Hoppas jag bara tog en....

Annars då? .. Ska ha reading test i engelskan sen, på samhällskunskapen. Har tydligen missat ett sånt. Lite segt. Sen är de lunch och sist men inte minst så ska vi ha medier samhälle kommunikation. Med en tidningssnubbe. Vi håller på att ska skapa en tidning med honom. EN HELT NY, som vi alltså ska göra ett exemplar av och han ska skicka vidare idén till andra tidningssnubbar. Jag tycker det är väldigt coolt så jag hoppas att det blir som de sägs.

Idag har jag mitt nya linne, med mina slitna jeans. Ni få bild sen.
Pussarr

(bild lånad på weheartit)


Tumblr_m3smv4jke51rvzv26o1_500_large

To be with them till the end

älskar min Oscar så himla mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar