2012/05/22

Final

Älskling for nyss till jobbet och jag ligger kvar här i sängen. Har vare vaken sen halv sex. Somnade typ tolv igår. Även fast ja inte sov något igårkväll så kunde ja aldrig somna. Skitgrejer. Kommer somna under nationella. Brabra. Eller så inte. Fast näe ja kommer inte somna, men jag kommer gäspa å ögonen kommer vara blöta och tåriga som dom blir när man gäspar. Fan va jobbigt!! Börjar 8.30 med provet. Håller på till elva och sen så har jag från tolv till tre. Känns inge bra.i magkänslan över hur de kommer gå. Men kanske att jag chockar både mig själv och min lärare...? :)

Funderar även på vad de är för väder. De syns inte mellan persiennerna. Antagligen halvfult/halvfint, återstår och se! Vet inte vad jag ska ha på mig idag :( tur klockan är tidigt och att jag inte behöver duscha.

Ni kan kan få en bild på våran lampa å lite av fönstret. Va tro ni de är för väder?? Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar