2012/05/13

we are who we are

.... and there is no reason for me to be someone else.

Nu är de natt. Klockan är halv två. Sitter och pratar med Sofie om alla våra bekymmer.
Är en uppesittar natt inatt. Det är fest hos grannen, stolar dras ut, det hoppas på golven och musiken dunkar. Halv störande, svar ja. Men vad kan jag göra åt saken? Jag fortsätter bara lyssna.

Hoppas jag sover länge imorgon, så dagen går snabbt och att jag får träffa min prins så fort som möjligt. Visst, jag kommer till stan 23.45, men kommer bli så mysigt när älskling står där och väntar på mig!
Har så mycket som jag ska ha med. Åkte liksom hit med en ryggsäck. Nu har jag mera kläder, ett par skor och massa mat. Visst de är ju bara bra saker. Men jag kommer måste ha en till jobbig väska.. Om jag inte bara tar en större istället. Åh jag tänker så mycket.

Jag funderar mycket över hur och när jag och Oscar ska åka utomlands. Oscar sa idag att om vi åker, åker han ju bara för min skull (det är som ett JA nästan). Det är billigt att boka sista minuten. Jag har tillochmed dom pengarna redan. Men man måste ju kunna leva där nere också. Just nu är jag ganska inne på att åka till Grekland. Men jag vet inte varför, har bara blivit att jag kollat där. Finns ju massa andra ställen! Men det kommer bli en sista minuten, tror jag. Också åker vi ner till mormor och morfar dagen innan och så kan morfar skjutsa oss till tåget.
Det kommer bli så mysigt (om vi nu åker) när det bara är jag och Oscar. Sola, bada och promenera på massa ställen. Längtar så otroligt mycket.

Skulle nog kunna somna nu om jag bara lade ifrån mig datorn. Ska nog sätta igång en film på låg volym så jag inte väcker mamma, sen ska jag somna. Sova längelänge imorn.
Fast det har jag redan sagt.
Det är asvarmt inne på mitt rum, eller ja de är ju faktiskt Roberts rum, men jag snor hans säng nu.
Håller på och sms med min prins gör jag nu, han gör mig på himla bra humör.

Imorn börjar jag jobba klockan 18, jobbar bara första timmen (tyvärr) men hinner inte komma hem annars, och det kan ju vara en fördel, haha. Önskar att jag fick åka bil, det hade vare så sjukt mycke skönare. Hatar å åka buss å tåg, blir så stressad även om jag gjort det flera gånger förr. Så känns de lika nervöst och nytt varje gång.
Tänk när jag och Oscar ska flyga, gud. Jag har inte gjort det sen 2007, kommer inte ihåg om jag tycker det är läskigt eller inte? Tänk om vi skulle störta eller liknande. Usch va hemskt, så kan man ju inte tänka? Allt kommer gå bra. :)

I veckan måste jag fixa pass (mitt gick ut till 2010 haha) men vet inte riktigt hur. Mamma är i Edsbyn och pappa jobbar. Måste lösa det där på nå vänsters vis. Måste ju ha ett så! lite svårt å åka någonstans annars... Jaa ni.. Vet inte vad jag ska skriva. Men vill inte sluta, jag älskar att skriva. Fingrarna bara rör sig snabbt över tangentbordet som om dom dansade på rosor. Hehe, ne men de är bara så lätt. Sen vet jag att jag inte är speciellt bra på det, men det är roligt!

Jaja, godnatt alla som orkade läsa ändå hit ner.
Pussar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar