2012/05/30

HuNgRy EyEs

Godmorgon alla fanny-lovers, nej då, skämta. Klart ni inte måste älska mig!

Har precis käkat frukost och har redan gjort mig klar för dagen. Känns konstigt eftersom klockan är så himla lite för att vara mig! Men ja må ju få va ute i god tid jag å nångång!

Somnade runt 23 igår när Oscar också kom och lade sig i sängen med mig, drömde lite konstiga saker om Kreta å de, men förhoppningsvis blir de inte så dåligt som de va i drömmen, hehe.
Idag på förmiddagen ska jag ha Media, ska färdigställa ett projekt, sen är vi klar med de ämnet också!
Sen på eftermiddagen har jag Svenska - Kompletteringstid och sista lektionen är matte. Då ska jag göra klart mina sista matteuppgifter som vi hade i läxa. Brabra. Idag kommer nog vara en helt okej dag, är halv trött, men ändå glad liksom. Har ont i ryggen iofs. Men ÄNDÅ

Hoppas ni har en bra dag allihopa!
Puss


Oscars cam är inte lika bra som min, även fast det typ inte finns nån cam som är bra, men ändå.
Har på mig cheapmonday jeans och tischan ovan. Fått av Linnéa!

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar