2012/05/11

Sittin' on the bus

Halloj, sitter på bussen å ska försöka sova hade ja tänkt. Om ja ska orka jobba mellan 21 och halv ett ca. Tågresan va ganska seg, slumrade till i en kvart men annars satt jag bara och lyssnade på musik och kollade på alla människor, haha.
Det är lika jobbigt varje gång och vara ifrån min älskling, men jag måste ju lära mig någongång. Även om jag tycker det är så himla svårt.
Sen är jag hungrig också, hann bara hem en snabbis efter skolan och slänga i mig två mackor å dom håller inte magen mätt länge.. så jag å mamma skulle gå på ica å köpa nå gott som jag kan äta.
Hade matteprov idag ju, det gick bra förutom hur skalor fungerar.. så lär ju måsta komplettera de, men får väl leva med det då. Sen är de inte extremt mycket kvar att göra i matten, ca 10 inlämningsuppgifter (ist för prov) och komplettera sannolikhetprovet. Känns verkligen att det börjar närma sig. Riktigt skönt! Allting ska ju vara inlämnat senast första juni för då sätter dom ju våra betyg. Ska bli spännande å se, känner ju att de inte varit mitt bästa år, men bra har der gått! Har fan snart gått ut ettan, knäppt att det har gått så otroligt fort. Och att allting gått så bra och att jag har fått underbara vänner. Har varit lite skeptisk då och då, men de är fan bra nu!
När jag kommer till mamma så ska vi prata mera om utlandsresan, de är ju inte bara å dra liksom. Inte för att jag har sån koll på hur allt fungerar men ändå..
Jaja, ha en fin kväll!
Jag ska iallafall jobba och se filmen Dark Shadows, tror den är riktigt bra faktiskt, Johnny Depp brukar ju leverera :)
Pussar! Bjur på en ful bild sen förra helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar